PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

Wednesday, September 15, 2010

Sambutan Hari Raya PSS


TUARAN (13 September 2010)—Satu jamuan Hari Raya bersempena Aidil Fitri 2010 telah diadakan di Dewan Al-Hikmah, Masjid Daerah Tuaran. Program ini adalah anjuran Exco Siswazah/Mahasiswa dan Exco Pembangunan Pelajar, Persatuan Siswazah Sabah.

Menurut Pengarah Program iaitu Saudara Mohamad Zul Hilmey ketika berucap dalam majlis tersebut, katanya; Program ini adalah bertujuan meraikan para mahasiswa mahupun pelajar yang merupakan ahli keluarga PSS dan KRU (kelab Remaja Ukhuwwah). Ia juga bertujuan mengeratkan ukhuwwah (semanagat persaudaraan) di kalangan barisan kepimpinan PSS dan KRU di seluruh kawasan.

Dalam salah satu sesi program, Saudara Mohd Fairuz yang juga sebagai Setiausaha Agung persatuan ini menyeru para siswazah dan juga mahasiswa khususnya mereka yang berkelahiran anak jati Sabah agar melibatkan diri dalam Persataun Siswazah Sabah. Tambahnya lagi, tenaga-tenaga profesional amat diperlukan untuk memberikan sumbangan dan perkongsian amal kepada masyarakat Sabah yang masih amat memerlukan.

Program bermula pada pukul 10 pagi dan berakhir tepat pukul 12 tengah hari.

Pihak penganjur mengucapkan ribuan jutaan terima kasih kepada para tetamu yang hadir dan mereka yang memberikan sumbangan sehingga program ini berlangsung dengan jayanya.-

Laporan oleh: Sidang Akhbar PSS.

-----------------------------------------

Gambar sekitar program:

2 comments:

Wardatul Asfar said...

Sangat teringin untuk hadir sama..tapi kena balik kampung plak time tu..harap2 ada 'jodoh' lepas ni..All d best for PSS..

Azimah Rupilen said...

Ana punnn...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons