PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

Monday, July 30, 2012

Program Motivasi Selangkah Ke Menara Gading, Tuisyen Mawar.

Plaza Tanjung Aru, KK, Sabah - Seramai 35 peserta dari Pusat Tuisyen Mawar, Tanjung Aru, Kota Kinabalu, Sabah telah mengikuti Program Motivasi Selangkah Ke Menara Gading. Persatuan Siswazah Sabah (PSS) telah dijemput untuk mengendalikan pengisian untuk program setengah hari ini.

Para peserta terdiri daripada pelajar tingkatan satu hingga lima di sekitar Kota Kinabalu. Muqadimmah program dimulakan dengan sedikit slot Ice-Breaking yang dikendalikan oleh saudara Fanshuri yang juga merupakan Bendahari Kehormat PSS.
Slot Regangan.
Toleh-toleh.
Senyum..
Kemudian, program diteruskan dengan beberapa modul menarik seperti modul Aeroplane dan banyak lagi.

Sejurus selepas modul tamat, program berehat sebentar untuk minum pagi. Selepas itu, beberapa slot pembentangan dilaksanakan.

Pembentangan pertama telah disampaikan oleh saudara Hasmadi bin Hasbi. Beliau yang juga merupakan Exco I Urusan Media PSS telah berkongsi tentang teknik dan tips belajar secara berkesan kepada para peserta.
Saudara Hasmadi sedang mengendalikan modul.
Pembentangan seterusnya disampaikan oleh saudara Fanshuri Badaruddin dengan tajuk 'I'm Not Stupid'. Melalui pembentangan santai ini, peserta telah mendapat motivasi untuk mencapai pencapaian yang lebih cemerlang terutama dalam akademik.
Fanshuri dengan slot 'I'm Not Stupid'
Khatimah program disempurnakan oleh saudara Nasir Morni sebagai pernggulungan dan refleksi kepada program ini.
Saudara Nasir Morni sedang menyampaikan slot refleksi
Saudara Fanshuri menyampaikan cenderakenangan kepada Pihak Tuisyen Mawar

Pihak PSS merakamkan jutaan terima kasih kepada pihak tuisyen atas jemputan ini untuk berkongsi ilmu dan pengalaman kepada para peserta. Semoga ada manfaat dan kebaikan yang dapat diadaptasikan dalam kehidupan untuk menjadi manusia yang cemerlang rohani dan jasmaninya.



Disediakan Oleh :
Hasmadi bin Hasbi
Exco I Urusan Media PSS

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons