PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

Sunday, April 29, 2012

Mesyuarat Agung Tahunan KRU Kota Kinabalu 2012

Sekitar Mesyuarat Agung Tahunan KRU Kota Kinabalu 2012

KRUKK pimpinan 2011/2012 telah mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan kali ke-5 pada 29 April 2012 bagi menggantikan pimpinan baharu yang menguruskan KRUKK. Mesyuarat ini bermula tepat pada jam 8 pagi dan berakhir pada jam 10.30 pagi hari ahad.

Beberapa agenda dalam mesyuarat agung kali ini ialah Ucapan dasar dari Pengerusi KRUKK iaitu Saudara Azmeer, Ucapan dari Perasmi Mesyuarat iaitu Saudara Hasmadi, dan Pembentangan dari Setiausaha dan Bendahari program.

Selepas kesemua agenda itu berakhir, pimpinan lama telah dibubarkan dan pimpinan baru yang dilantik telah dipanggil menuju ke hadapan.
Mesyuarat Agung Tahunan KRUKK Kali ke 5 (Muslimah)
Mesyuarat Agung Tahunan KRUKK Kali ke 5 (Muslimin)

Berikut adalah tanzim terbaru pimpinan KRUKK sesi 2012/2013 :

PENGERUSI
SARIP WAHAB

TIMBALAN PENGERUSI
SHUWATIE MAIDIN

SETIAUSAHA
AZREE MUNIR

BENDAHARI
RADIA MUAMMAR

LAJNAH KEPIMPINAN & ORGANISASI
NAZREE MUNIR
NANDA ZAINAL

LAJNAH TARBIYAH & DAKWAH 
FARIZ AMIRUL MOHD FAUZI
HAFIZAH MARZUFAH IBRAHIM

LAJNAH PENERBITAN & INFORMASI
SYAZWAN DAUT
MARNI BINTI MALIK

Selesainya perlantikan pimpinan baharu, majlis diteruskan kepada sebarang cadangan dan penambahbaikan daripada para peserta yang hadir.

Cadangan dibuka bagi menambahbaik program KRUKK pada masa yang aka datang. Beberapa peserta yang aktif melontarkan cadangan-cadangan mereka untuk dibuat pada program yang akan datang.

Justeru, segala cadangan mereka telah dicatat dan diambil kira sebagai satu usul yang akan dibawa dan dibincangkan di peringkat pimpinan KRUKK sendiri.

Mesyuarat Agung Tahunan kali ke-5 ini diakhiri dengan pemberian bookmark dan Tinta Remaja hasil KRUKK sebagai cenderahati kepada mereka. Tepat pada jam 11.00 pagi, semua peserta dibenarkan pulang ke rumah masing-masing dan lambaian ukhuwwah antara peserta dan ajk adalah penutup bagi program ini.


Selain itu, penghargaan juga kepada Persatuan Siswazah Sabah yang membantu dan menyokong KRUKK untuk menjalankan program Qiamullail ini. 

Semoga perlantikan pimpinan baharu dalam KRUKK ini dapat melaksanakan tugas mereka dengan lebih baik dan teratur. Harapan pemuda seperti mereka inilah yang dicari-cari. InsyaAllah.

Sumber : http://krukotakinabalu.wordpress.com/2012/05/07/aishiteru-muhammad-agm-krukk/

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons