PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

Sunday, October 3, 2010

Teknik Memori Smart Study

Kepada kamurang yg sdg study last2 minute tuk PMR, n yg akan menduduki apa2 exam lagi hujung tahun ni,saya kongsikan beberapa tips2 menghafal gaya motivator Encik Osman Affan dari bukunya Teknik Memory Smart Study. Bahan ni (bentuk gambar) Persatuan Siswazah Sabah (PSS) buat dalam bentuk ringkasan, n saya berbesar hati menerangkan apa yang saya faham kepada sapa2 individu,kumpulan pelajar atau skul yang berminat utk tahu lebih dalam. Jadi sapa yg brminat tahu lbih lanjut atau malas nak fkir idea untuk akronim etc gtaw ja pki fb ke apa ke,saya cuba bantu. Khususnya ahli2 KRU di semua tmpt samada dh daftar ke belum. Kamurng WAJIB berjaya. Minta izin kongsi ilmu ya Encik Osman...


(p/s: Posting ini menggunakan bahasa facebook.Untuk maklumat lanjut dan pertanyaan saya cadangkan supaya terus ke sini)

Semoga Berjaya dengan cemerlang di dalam PMR,SPM,STPM dan peperiksaan akhir tahun selagi tidak meninggalkan solat, tidak membuka aurat dan tidak berbuat maksiat.Amiin.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons