PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

Saturday, May 12, 2012

Ziarah ke Walimatul Urus PSS Sipitang (Nazifatunissa )

Foto kenangan (:
Assalamualaikum ..
Ahlan Wa Sahlan (: 
Wakil PSS dan KRU Beaufort
Jom , pergi walimatul urus ! ^^
Alhamdulillah .. Pada 12 Mei 2012 , dengan Izin Allah yang Maha Pengasih , 2 wakil dari PSS dan KRU Beaufort telah selamat sampai ke Sindumin , Sipitang , Sabah untuk menghadiri Walimatul Urus PSS Sipitang yang bernama Nazifatunissa .. Tidak lupa juga kepada dua orang tetamu khas yang datang dari negeri seberang .. Alhamdulillah .. 
Pertemuan dengan kak Nazifatunissa
Perjalanan yang mengambil masa satu jam iaitu dari jam9 sehingga jam 10 tidak terasa kerana dek kerana perbualan - perbualan daripada PSS yang banyak informasinya .. Kedatangan kami juga disambut dengan senyuman daripada PSS Sipitang yang melangsungkan perkahwinan .. Alhamdulillah , satu lagi keluarga 'Baitul Muslim' didirikan ^^ .. Seterusnya , selesai sahaja sesi bertemu bersama pengantin perempuan , kami pun menjamah makanan yang dihidangkan di walimatul urus PSS Sipitang .. ^^
Senyum ^^
comel tak saya ?? ^^
Bergambar bersama Pengantin Perempuan ^^
Kak Mira dan Kak Nisa^^
PSS Beaufort dan PSS Sipitang ^^
PSS Kundasang dan PSS Sipitang ^^
4 Mujahidah Solehah^^

Oleh kerana pada masa yang sama PSS dan KRU Beaufort mengadakan Program Skor - A Menuju Redha Illahi , kami hanya sempat berada di rumah pengantin selama setengah jam lalu bergerak kembali ke Beaufort .. Sebelum meninggalkan perkarangan rumah pengantin , kami sempat merakamkan beberapa keping gambar bersama pengantin perempuan ^^ ..
Kegembiraan ^^
Gambar Kenangan ^^
Ilal li'qo ^^
Sumber : http://krubeaufort.blogspot.com/2012/05/lawatan-ke-walimatul-urus-pss-sipitang.html

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons