PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

Wednesday, June 6, 2012

Tahniah Adik Faten & Asri !!

Assalamualaikum WB. Alhamdulillah.. Syukur atas segala limpah kurnia dariNya. Hari ini ada perkongsian yang menarik dari ahli Persatuan Siswazah Sabah dan Kelab Remaja Ukhuwwah yang ingin dikongsikan bersama. ;)

Yang Pertama adalah adik Nur Farten Izzati Binti Rablin , 19 yang pernah menjadi juara Qariah
Tilawah Al-Quran Peringkat Antarabangsa Dunia Melayu Dunia Islam (DMDI) yang berlangsung di Masjid Al-Azim, Melaka pada tahun 2011.

Dan sekarang adik Faten sedang berada di PERSADA Johor untuk
Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan kali ke-55 1433H/ 2012M yang berlangsung Jun 04, 2012 - Jun 08, 2012. Yang mana semalam, telah bersiaran langsung di TV1 memperdengarkan bacaan adik Faten, Mohon dipanjatkan doa daripada sahabat-sahabat sekalian. ;)
Adik Faten bersama Ustaz Rafie bekas guru di SMK Kota Marudu, juga wakil Qari Sabah. 

Yang Kedua ialah bekas Pengerusi Kelab Remaja Ukhuwwah Kota Marudu iaitu adik Asri Bin Sindong yang telah di pilih menjadi Pengerusi Al-Irfan Kolej Matrikulasi Labuan pada tahun ini yang mana pada minggu lalu telah kehilangan Datuk Kesayangan Beliau.

Takziah diucapkan kepada adik Asri, Semoga dapat memikul tanggungjawab yang diamanahkan dengan baik Moga terus Teguh & Tabah menghadapi segala rintangan. InsyaAllah Doa kami mengiringi sahabat2 di sana.
Adik Asri yang baru sahaja tiba di Kolej Matrikulasi Labuan ;)




0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons