PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

PERSATUAN SISWAZAH SABAH SESI 2015/2016

Thursday, November 29, 2012

PROGRAM QIAMULLAIL PERDANA SEPTEMBER PSS & KRU Kota Kinabalu - Dakwah Alam Maya


Image
Assalamualaikum!
pertama-tama dan selama-lamanya ayuhlah kita merafa’kan syukur kehadrat Allah SWT kerana sentiasa memberikan nikmat kepada kita dan! kita hendaklah bersyukur!.
seperti yang kita ketahui, remaja-remaja sekarang majoritinya lebih cenderung dengan alam maya atau dalam bahasa inggerisnya virtual world. mereka lebih suka berkongsi ilmu atau hal tentang kehidupan seharian mereka di alam maya contohnya facebook, twitter, blog, myspace, instagram, blackberry mesangger dan lain-lain. Oleh itu, KRUKK dan PSSKK telah menganjurkan program yang berbentuk alam maya sesuai dengan minat remaja zaman sekarang untuk mendedahkan kepada remaja tentang cara-cara memanfaatkan alam maya ini ke arah yang lebih baik dan lebih Islamik.
program ini berlangsung pada 29-30 september bertempat di Masjid UMS Kota Kinabalu.
antara aktiviti-aktivitinya ialah kembara malam, kuliah lapangan, riadah dan lain-lain.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


banyak lagi program-program yang memberikan kejutan dan! untuk pengetahuan anda! program ini mendapat respons yang sangat baik! Alhamdulillah.. jadi, jangan terlepas dari mengikuti program-program KRU dan PSS yang akan datang!! dijamin! dapat pengalaman dan yang paling penting! ganjaran pahala dari Allah! syukran kepada pihak-pihak yang memberikan komitmen untuk program ini dan peserta khasnya! terima kasih kerana join!! nanti join lagi ya!!

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons